Информация за връщане

ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

Съгласно ЗЗП, срокът за връщане или рекламация на ПРОДУКТИ, закупени от ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН е 14 работни дни от датата на получаване на ПОРЪЧКА. КЛИЕНТЪТ не дължи за това неустойка или обезщетение и не е необходимо да посочва причина за връщането. Разходите за първоначалната доставка са за сметка на КЛИЕНТА и не биват добавяни във възстановената сума по дадената ПОРЪЧКА от ДРУЖЕСТВОТО.

Разходите по връщането на ПРОДУКТИ са за сметка на КЛИЕНТА.

За да бъде приет върнатия ПРОДУКТ, КЛИЕНТЪТ се задължава да спази следните изисквания:

  • Да запази цялостта на СТОКАТА, нейните опаковка, етикети и придружаващи документи.
  • Да се обади на тел. 0878 56 56 60 или да изпрати ИМЕЙЛ на адрес info@oblechise.bg с информация за номера на ПОРЪЧКА, номера на ПРОДУКТИ, които желае да върне и имена на ПОТРЕБИТЕЛ, направил ПОРЪЧКАТА, както и банкови детайли за възстановяване на сумата. Титуляр на банковата сметка трябва да е същият ПОТРЕБИТЕЛ, направил ПОРЪЧКАТА.
  • Да изпрати лично по куриер за собствена сметка ПРАТКА, съдържаща описаните ПРОДУКТИ в заявлението за връщане, съпътстващите ги в запазена цялост опаковки, етикети и документи.

Ако КЛИЕНТА се е възползвал от опция “Безплатна доставка” за ПОРЪЧКА и желае да върне в 14 дневен срок част от поръчката, ако сумата на ПОРЪЧКАТА с приспаднати върнатите ПРОДУКТИ е по-малка от обявения праг за “Безплатна доставка” към момента на създаване на ПОРЪЧКАТА, сумата, която ДРУЖЕСТВОТО е платило за първоначална доставка е за сметка на КЛИЕНТА. В този случай ДРУЖЕСТВОТО приспада цената на първоначална доставка от сумата на върнатите ПРОДУКТИ и възстановява на КЛИЕНТА по банков път приспаднатата разлика.

РЕКЛАМАЦИИ

КЛИЕНТЪТ има право на рекламация според предлаганата от ДРУЖЕСТВОТО гаранция за съответствие на СТОКАТА с ДОГОВОРА за продажба.

За да бъде рекламацията валидна е необходима да бъде спазена следната процедура:

  • КЛИЕНТЪТ заявява връщане на тел. 0878 56 56 60 или имейл info@oblechise.bg и посочва като причина ЗАМЯНА или възстановяване на стойността на ПРОДУКТА.
  • КЛИЕНТЪТ трябва да представи информация за номера на ПОРЪЧКА, номера на ПРОДУКТИ, които желае да върне и имена на ПОТРЕБИТЕЛ, направил ПОРЪЧКАТА, както и банкови детайли за възстановяване на сумата. Титуляр на банковата сметка трябва да е същият ПОТРЕБИТЕЛ, направил ПОРЪЧКАТА.
  • КЛИЕНТЪТ изпраща лично по куриер за собствена сметка ПРАТКА, съдържаща описаните ПРОДУКТ / ПРОДУКТИ, съпътстващите ги в запазена цялост опаковки, етикети и документи
  • ДРУЖЕСТВОТО получава върнатата ПРАТКА и извършва преглед.
  • ДРУЖЕСТВОТО възстановява сумата на върнатия ПРОДУКТ / ПРОДУКТИ.
  • Ако КЛИЕНТЪТ е ползвал услугата “БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА”, ДРУЖЕСТВОТО запазва правото си да удържи сумата по транспортните разходи за първоначалната доставка.

В случай на заявена рекламация, ДРУЖЕСТВОТО има право по силата на настоящите Общи условия след преглед да установи несъответствия и да откаже възстановяването на разходите за доставка и връщане на КЛИЕНТА. В този случай ДРУЖЕСТВОТО дължи на КЛИЕНТА единствено стойността на върнатия ПРОДУКТ / ПРОДУКТИ.

Стандартен формуляр за отказ от поръчани стоки